Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Μια μικρή-μεγάλη κατάθεση στον προβληματισμό για τη γλώσσα

" Ήστεκα πάνω, μονάχη μου και συλλοούμουνα. Όσο ημεγάλωνα, τόσο θυμούμουνα τα παλαία, τη μάνα μου και την πατρίδα μου."
"...ήπιασα το τετράδιο που μου 'χε φέρει δώρο ο ανεψιός μου από τη Βενετία, τότες που ήπηε με το "Τέτη" καπτάνιος. Μου 'χε πεί τότες δα "εδώ μέσα θεία ,να γράψεις τη ζωή σου, να τη διαβάζουνε τα εγγόνια σου, να μάθουνε ποιά ήσουνε"....κι όπως στεκόμουνα απέναντι στη θάλασσα, ηρχίνησα να γράφω τη ζωή μου"

Καδιώ Κολύμβα " η Πάνω Μεριά του κόσμου" εκδόσεις Αρμός

10 σχόλια:

Θερσίτης είπε...

Καλή αρχή, συνάδελφε. Όσοι συμμετέχουν στην αγωνία για την ελληνική γλώσσα είναι για μένα σύμμαχοι.
Μου αρέσει το προφίλ σου. Τις επιλογές του θα τις προσυπέγραφα ασμένως.
Το όνομα Καδιώ από ποια περιοχή είναι;

Βραχονησίδα είπε...

Ευχαριστώ για το ποδαρικό.Είναι ιδιαίτερη χαρά για μένα. Το όνομα ειναι από τη Σαντορίνη και Πάνω Μεριά είναι η Οία.

Θερσίτης είπε...

Αν πω ότι η γιαγιά μου είναι από τα Φηρά, η ντροπή δε θα είναι μεγάλη;

gyristroula2 είπε...

Τι όμορφο!

Βραχονησίδα είπε...

Θερσίτη μην έχεις τύψεις κι' εγώ απ' αυτό το βιβλίο έμαθα πως η Πάνω Μεριά της Σαντορίνης είναι η Οία.Αλλωστε σε πολλά κυκλαδονήσια συναντιέται το ίδιο τοπωνύμιο
gyristroula καλώς ήρθες. Φαντάσου να την ακούς αυτή τη λαλιά...

meril είπε...

Kαλώς σε βρίσκω βραχονησίδα....

Χάρηκα το απόσπασμα...
Να σαι καλά που μας το κέρασες

Καλή συνέχεια

Βραχονησίδα είπε...

Καλώς την!Είμαι ακόμη πολύ μικρή στα μπλόγκ(βραχονησίδα) πού να συγκριθώ με τις... μεγαλονήσους σαν κι εσάς.Θα προσπαθήσω όμως!Ευχαριστώ.

Λορελάη είπε...

Α, για δες! όλοι οι καλοί σε ξέρουν... μονάχα εγώ σε ανακάλυψα καθυστερημένη... (μα καλά πώς συνεννοείστε;;; με... καπνούς; :)))

Καλώς μας ήρθες λοιπόν κι από μένα. Και ούριος άνεμος...:)

"κι όπως στεκόμουνα απέναντι στη θάλασσα, ηρχίνησα να γράφω τη ζωή μου"
αυτό τώρα εμένα γιατί μούκανε κάτι πολύ;......

Βραχονησίδα είπε...

Tο ταξίδι άρχισε Λορελάη.Ευχαριστώ

Santorini είπε...

Καλώς σε πατρίδα.
Μόλις τώρα μου ανέφεραν τον τίτλο του βιβλίου σου και ψάχνοντας έπεσα πάνω στο blog σου.
Χαιρετισμούς απο το Νημποριο