Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Λοιπόν ήρθε η ώρα των αποτελεσμάτων, το έπαθλο από την αρχή αναφέρετε με σαφήνεια (διακοπές στη Βραχονησίδα) Παρά τη βοήθεια του ρουφ…. σας …ας τα πάρουμε ένα προς ένα.
1. Τα μουσεία φυσικά και δεν τα βαριέμαι, παρ’ όλο που πολλές φορές δεν είναι καλοστημένα βλέπω με ευχαρίστηση όσα εκτίθενται σ’ αυτά
2. Τα αστυνομικά θρίλερ δεν μου αρέσουν καθόλου, ούτε και οι ταινίες τρόμου, δεν είδατε πως ότι πιο τρομακτικό επέλεξα ήταν ο καραγκιόζης τρομοκράτης; Μέχρι τόσο είναι οι αντοχές μου στο είδος.
3. Το ταγκό το λατρεύω αλλά δυστυχώς μόνο να το βλέπω, δεν έχω τολμήσει ποτέ να χορέψω και αν δοκιμάσω ξέρω πως θα είμαι μια κατηγορία κάτω από την κατηγορία «αγγούρι» που ανέφερε η meryl
4. Και μας έμειναν τα ψάριαααα…λοιπόν εδώ βρίσκεται η αλήθεια! Μου αρέσει πολύ να τα καθαρίζω, θα μπορούσα να δουλεύω σε ψαροταβέρνα χωρίς αμοιβή, ίσως είναι γονιδιακό το αίτιο γιατί έχω και έναν πρώτο ξάδελφο δικηγόρο παρ’ Αρείω πάγω που όταν έχουν ψάρια στο σπίτι, κλείνει το γραφείο του για να πάει να τα καθαρίσει. Κάποιος είπε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου…σοφή κουβέντα.
Όπως καταλαβαίνετε νικητής δεν υπάρχει (όπως σ’ όλους τους σοβαρούς διαγωνισμούς οι συμμετοχές κρίνονται, δυστυχώς, κατώτερες των προσδοκιών) δίνεται όμως έπαινος στη Meryl γιατί έστω «ακροθιγώς» πλησίασε στη σωστή απάντηση. Εν ευθέτω χρόνω θα σας δώσω άλλη μια ευκαιρία. Πολλά φιλιά και ένα δώρο

4 σχόλια:

meril είπε...

Είσαι απίστευτη! Μας μπέρδεψες όλες (κάποιος φρονίμως ποιών ούτε ίχνος παρουσίας)....
Εκπληκτικό το βρίσκω!
Υ.Γ. Ο έπαινος είναι κάτι φραστικό ή μεταφράζεται σε είδος; (διότι να ξέρεις τα ψάρια λατρεύω να τα....τρώω)
φιλιά

Βραχονησίδα είπε...

Καθόλου φραστικός. Έλα εσύ και θα σου καθαρίσω-μαγειρέψω τα καλύτερα. Το δώρο είναι και για τον σώφρωνα μήπως και τσιμπήσει την επόμενη φορά.

Λορελάη είπε...

Ε, καλά, δεν παίζεσαι!!!!
μα χόμπυ κι αυτό!!!!:)))))))
Λοιπόν μαζί σου ανοίγω και ψαροταβέρνα!!! (ε, Γυριστρουλα, και υπόλοιπη παρέα, είστε για μια... "οικογενειακή" στην Άνδρο;)
Από το τραγούδι όμως μου φαίνεται ότι μάλλον χρειάζεσαι διακοπές επειγόντως... :)))))))

gyristroula2 είπε...

Α ναι! Μια ταβέρνα με ψάρια και ροβυθοκεφτέδες και ηπερώτικη...φουρτάλια! Χαχαχαχαχα!
Γιατί η βραχονησίδα μας είναι καλή και στους ροβυθοκεφτέδες, ξέρετε...