Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ειρήνη, Ελευθερία, Ευδοξία





Μετά την Πύρρειο νίκη ημείς άδομεν

4 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
ΝΕΑ ΕΣΥ, ΠΟΥ ΤΟ... ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ;!
ΕΝΑ ΑΗΔΟΝΙ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΠΟΧΗΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΗΣ, AKOMH, ΣΗΜΕΡΑ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ!

Η ΖΩΗ ΣΤΗ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΣΕ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ... Μ' ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

ΥΓ. 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΩΡΑ, ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΛΛΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΠ ΤΗΣ... ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, ΠΡΙΝ 2+ ΧΡΟΝΙΑ.

Λορελάη είπε...

Πωπω!!!! Δεν ξέρω για ποια Πύρρειο νίκη μιλάς, αλλά αυτή η τύπισσα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!!!!
Ειδικά το δεύτερο νίντεο δεν παίζεται!! Το ακούω και το ξανα΄κούω και δεν το χορταίνω!
Νάσαι καλά Βραχονησίδα μου υπέροχη!Νάσαι καλά!

Βραχονησίδα είπε...

Ταξιδευτή, ευχαριστώ για τα πολύ κολακευτικά σχόλια.Ενα σου λέω: στα πολύ μικράτα μου ήμουνα τακτική ακροάτρια της Ρηνιώς Παπανικόλα και των "τραγουδιών της γης" της και του Γ΄προγράμματος του Χατζιδάκι.Χαίρομαι που μοιραστήκαμε αυτούς τους μαγικούς ήχους.
Αγγέλα μου, κάποιο αντί-δωρο έπρεπε να δώσω για την εξαιρετική σου ανάρτηση αφού δεν....βρήκα το κουιζ!!!!!!!!!!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ... ΠΑΛΙΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΕ ΜΑΥΡΟΑΣΠΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΤΟ 1961, ΣΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ!
ΕΔΩ ΤΟΤΕ, ΜΟΝΟ ΠΟΛΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ.
ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΣΚΟ ΤΗΣ(ΒΙΝΥΛΙΟ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΗΧΟΙ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΟΙ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΛΛΗ ΣΟΠΡΑΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗ, ΟΥΤΕ ΠΡΙΝ, ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΠΩΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ, ΞΕΡΕΙΣ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΛΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ, ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΕΡΑ.
ΤΟ 3ο ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ!